چگونه زن را ارضا کنیم

ارضا زن

در اولین کلام باید به شما مرد با اصالت و فهمیده تبریک بگوییم که علاوه بر فراهم کردن مسایل سرمایه‌گذاری و تامین زندگی مالی، به فکر فراهم کردن ارضا زن و رضایت جنسی شریک خود نیز هستید. زندگی مشترک باید بر پایه رضایتمندی طرفین استوار باشد و هر دو چه مرد و چه زن، از شریک خود کاملا راضی باشد. این رضایت از هر جنبه باید وجود داشته باشد که رضایت در مورد مسایل جنسی از این قاعده مستثنی نیست. شما باید بهترین راه را برای یک تجربه جنسی و یک رابطه عالی را بدانید تا از این تجربه به کرات شگفت زده شوید.

عالی‌ترین راه برای داشتن یک رابطه جنسی خوب داشتن شناخت خوب از طرف مقابلتان است. ما در این مقاله قصد داریم با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین راه برای ارضا زن خود در یک رابطه جنسی، تجربه یک رابطه زناشویی لذت بخش را برایتان امکان پذیر کنیم.

شناخت علاقه و ناپسندی‌های طرف مقابل

برای داشتن یک رابطه جنسی و عالی باید علایق او را در زمان انجام رابطه بدانیم. دانستن علایق طرف مقابل را می‌توانید در زمان صحبت و در مدت زمان زندگی به خوبی درک کنید و در مورد اینکه در زمان این رابطه به چه چیز‌هایی علاقه دارد بپرسید. به طور مثال در اتاق خواب یا در مکان این رابطه چه نوع گلی را قرار دهید، یا چه موسیقی را گوش دهید. لازم به ذکر است که این گونه صحبت‌ها را قبل از شروع رابطه برای ارضا زن بپرسید.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را حتما بخوانید: سکس تراپیست

به او کمک کنید در لحظه تمرکز کند

این را حتما بدانید که افکار نقش بسیار مهمی را در یک رابطه جنسی و ارضا زن بازی می‌کند. زمانی که او را می‌بینید حتما در مورد اینکه روز خوبی داشته یا نداشته از او سوال بپرسید. اگر روز خوبی را سپری کرده که زمان بسیار خوبی برای داشتن یک رابطه جنسی  است. اگر هم روز بدی داشته سعی کنید او را با حرف‌های امید بخش و خوب با خود همسو کنید. این را باید به یاد داشته باشید که تمرکز یکی از دلایل مهم در ایجاد یک رابطه جنسی و ارضا زن می‌باشد.

در مورد رابطه جنسی حتما صحبت کنید

زمانی که در مورد رابطه جنسی صحبت می‌کنید در حقیقت به او اعتماد به‌ نفس می‌‌دهید و طرف مقابل را در مورد انجام این رابطه آگاه می‌کنید. وقتی در مورد مسایل جنسی با او حرف می‌زنید روانشناسی زن را در مورد رابطه جنسی و نحوه سریع ارضا زن متوجه می‌شوید. به طور مثال می‌دانید چه جور رابطه‌ای را دوست دارد یا مکان آن را متوجه می‌شوید دوست دارد با ماچ و بوسه شروع شود و … خلاصه به چیزی که علاقه دارد احترام می‌گذارید. متخصصین حوزه سکس تراپی مرکز مشاوره آرامش من بصورت حضوری، تماس تلفنی و آنلاین می توانند به شما در مسیر چگونگی بهبود روابط جنسی‌تان کمک کنند.

رسیدن زن به ارگاسم

اتصال روحی و عاطفی در ارضا زن

به طور قطع با زنی که رابطه عاطفی بسیار خوبی دارید بهتر می‌توانید یک رابطه جنسی خوبی برقرار کنید. حتما برای شما این سوال پیش می‌آید که چگونه زن را از نظر جنسی ارضا کنیم؟ جواب این سوال قطعا این است که باید پیوند عاطفی خوبی برقرار باشد. اتصال عاطفی از ارکان مهم در ارضا زن در یک رابطه جنسی می‌باشد.

حتما بخوانید: راه حل‌های مسائل پیش آمده در خانواده

به زن بفهمانید بدن بسیار زیبایی دارد

اگر متوجه شدید که همسرتان تصویر بدی از اندام و بدن خود را دارد وظیفه شما است که به او کمک کنید تا تصویر عالی از بدن خودش پیدا کند. این دادن اعتماد به‌ نفس به زن باعث می‌شود با آرامش بیشتری در این رابطه شرکت کند و به ارضا زن کمک می‌کند. با دادن یک تصویر خوب از بدن زن، او می‌تواند با امنیت بیشتری در کنار شما باشد. شما باید حتما به او بفهمانید که چند کیلو داشتن وزن اضافی یا علائم ناشی از سزارین هیچ خدشه‌ای به لذت بردن شما در رابطه جنسی ایجاد نمی‌کند، بلکه بیشتر لذت می‌برید این کار سبب می‌شود همسرتان احساس امنیت بالایی در کنار شما داشته باشد.

سلامت جنسی را در نظر بگیرید

این نکته را حتما در نظر بگیرید که قبل از یک رابطه جنسی سلامت بدن خود و زنتان را در نظر بگیرید. داشتن شناخت کافی از سلامت شما برای طرف مقابل‌تان حائز اهمیت است و یک شناخت کامل از گذشته و در مورد رابطه جنسی شما پیدا می‌کند. داشتن اطلاعات از سابقه شما حتی باعث ایجاد اعتماد به‌ نفس و آرامش روان در همسرتان می‌شود و باعث یک رابطه جنسی خوب و ارضا زن می‌شود.

نکته بسیار مهم اینکه، دانستن موارد بالا از موضوعات مخفی در  کیفیت و سرعت ارضا شدن زن است که بسیار مهم و ضروری است.

خواندن این مطلب برای شما ضروریست: چگونه زود انزالی را درمان کنیم

راه‌های مختلف در ارضا شدن زن

راه‌های مختلف در ارضا شدن زن

  1. با بوسه آغاز کنید.
  2. عشق بازی طولانی داشته باشید.
  3. در رختخواب یک مرد با شخصیت باشید.
  4. لیسیدن جایی که زن دوست دارد او را شاد و تحریک می‌کند حتما در صحبت‌های روزانه از او بپرسید.
  5. بوی خوب بدهید و از زنتان سوال کنید چه استایلی را دوست دارد.
  6. در مکان‌های مختلف رابطه جنسی را انجام دهید و جای شما تکراری نباشد این کار باعث می‌شود که بفهمید کجا را بیشتر برای انجام این رابطه دوست دارد و در زودتر ارضا شدن زن کمک می کند.
  7. از غذا برای شهوانی کردن زن استفاده کنید به طور مثال سس شکلات را در ناحیه‌های حساس بدنش بریزید و آن را بخورید این کار باعث تحریک بیشتر و ارضا زن می‌شود.
  8. عشق و عاشقانه با او صحبت کنید و از خصوصیات خوب او بگویید تا به شما احساس بیشتری پیدا کند.
  9. از خودتان اشتیاق نشان دهید و اینکه چقدر برای شما لذت بخش است وقتی که با زنتان رابطه جنسی برقرار می‌کنید.
  10. انواع اعمال جنسی را برقرار کنید و ببینید از چه عملی بیشتر احساس رضایت می‌کند این کار باعث افزایش سرعت و کیفیت ارضا زن می‌شود.
  11. حتما دخول صورت گیرد چون باعث می‌شود زن زودتر به ارگاسم برسد.

این مطلب را حتما بخوانید: افزایش میل جنسی

12.گاهی اوقات عمل اصلی را سریعتر انجام دهید و از پیش بازی طولانی دوری کنید البته باز بستگی به شرایط آن روز دارد.

13. استفاده از تخیل می‌تواند بسیار کمک کننده باشد به طور مثال با پوشیدن لباسی که باعث بیشتر تحریک شدن زن می‌شود، وارد اتاق یا مکانی که برای رابطه جنسی در نظر گرفته‌اید شوید.

نکته این که حتما بعد از اینکه کارتان تمام شد زن را در آغوش بگیرید این عمل باعث می‌شود یک پیوند عاطفی خیلی خوب بین زن و مرد ایجاد شود.

حتما بخوانید: آنچه باید قبل از ازدواج بدانید

سوالات مربوط به ارضا زن

  • وقتی یک زن کاملا از نظر جنسی ارضا می‌شود چه اتفاقی روی می‌دهد؟
    هنگامی که زن ارضا می‌شود بسیار از نظر روحی شاداب و خوشحال است. از لحاظ فیزیکی و بدنی هم همیشه سالم و حتی ممکن است از بیماری‌های خطرناک دور شود.
  • از کجا بفهمیم که زن راضی است که با ما رابطه جنسی داشته باشد؟
    قطعا اگر در رابطه جنسی زن به ارگاسم برسد همیشه از انجام رابطه جنسی با شما استقبال می‌کند. با ارضا زن حتی می‌توان گفت که او میل بیشتری پیدا می‌کند. در مورد رساندن زن به ارگاسم در موارد بالا کاملا توضیح داده شد.
  • اگر زن از رابطه جنسی رضایت نداشته باشد ممکن است چه اتفاقی بیفتد؟
    ذکر این نکته ضروری است که این رضایتمندی حتما باید دو طرفه باشد. اگر زن از این رابطه رضایت نداشته باشد ممکن است دچار استرس، اضطراب و یا حتی اعتماد به نفس پایین به سراغش بیاید.
  • چند بار می‌توان زن را ارضا کرد؟ همیشه کیفیت مهم‌تر از کمیت است. رسیدن به ارگاسم در هر زن متفاوت است. بعضی خانوم‌ها ممکن است با 3 بار یا بعضی دیگر با 2 یا 1 بار به ارگاسم برسند. پس نمی‌توان جواب قاطعانه‌ای را برای دفعات ارضا زن پیدا کرد. بهتر است در مورد این سئوال با خود زن صحبت کنید.

ارضا شدن زن در رابطه جنسی

کلام آخر

در زندگی مشترک یکی از مهم‌ترین نکات برای بقای یک زندگی سرشار از خوشبختی، مساله رابطه جنسی است. شما نباید در این رابطه فقط به خودتان فکر کنید. باید به همسرتان هم توجه کامل داشته باشید و از راضی بودن رابطه جنسی او و ارضا زن مطمئن شوید. ممکن است شما با انجام این رابطه خودتان لذت ببرید ولی زنتان اصلا حس رضایت نداشته باشد. حتما با او در مورد رضایت داشتن این رابطه صحبت کنید و سعی کنید تمام تلاش خود را برای راضی کردن او بکار ببرید. اگر در بعضی مواقع زن راضی به ایجاد رابطه جنسی نیست او را مجبور نکنید و زن را تحت فشار قرار ندهید. اگر شما مشکل زود انزالی دارید حتما به پزشک یا روانشناس خوب مراجعه کنید چون ممکن است زن شما کاملا در فشار باشد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که در یک رابطه جنسی خوب، حتما به طرف مقابل خود نگاه ویژه‌ای داشته باشید تا او هم از این رابطه احساس خوب و شادی را داشته باشد. سکس تراپیست‌های کلینیک روانشناسی آرامش من بعنوان بهترین مرکز مشاوره در تهران (پاسداران) در خدمت شما عزیزان برای تجربه رابطه زناشویی باکیفیت و رضایت‌بخش هستند.

منابع:

دیدگاه‌ ها...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره

کارگاه رایگان

بررسی آیتم‌ های رابطه عاطفی

برای ثبت نام با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

09393448506 - 02122882473